Najlepší večer s Rimmelom

Téma súťažného blogu ma veľmi nezaujala, ale blog som spracovala, pretože mnoho dievčat písalo, že aké nefér pravidlá na Rimmeli existujú a že mnohé sa snažia a ich blog nevyhral ešte ani raz a že to závisí len od množstva pozvánok, ktoré pošle jedna Rimmelka ostatným. Možno to vyznie nefér, ale každá má rovnaké podmienky získať hlasy v súťaži, ak budú aktívne a budú komentovať iné blogy, spracúvať tie svoje na úrovni a posielať pozvánky. 

Osobne som ešte nevyhrala, ale raz som skončila na nevýhernej 4. priečke a to bol práve blog, kde som pozvánky neposielala, nekomentovala blogy, ale blog bol spracovaný z veľkým ostrých obrázkov a z jednoduchého textu a ostatným sa to páčilo. Nepotrebovala som osočovať iné Rimmelky, že mi nedali hlas alebo nedajbože, že majú oveľa horší blog. 

Tento blog som urobila pre radosť a preto, aby som dokázala tým, čo sa cítia ukrivdené, že niekedy nejde o to vyhrať, ale zúčastniť sa. Je pravda, že aj ja som bola sklamaná, že som nevyhrala a dlhý čas súťažné blogy ani nerobila, ale povedala som si, že to predsa len skúšať budem, keď nie pre výhru, tak preto, aby som získala nejakú spätnú väzbu a zlepšovala sa v tvorbe blogov. Niektoré Rimmelky síce len posielajú pozvánky, ale mnohé napíšu aj čo presne sa im páči a čo nie a to je super, pretože aspoň viem, na čo sa zamerať v mojich agentských blogoch.

Som rada, že som Rimmel agentka a to mi prináša väčšiu radosť (skúšať nové výrobky a spracovať o nich blog) ako výhra v súťažných blogoch. Ale verím, že raz vyhrám aj v súťažných blogoch, preto som sa do nich znovu pustila.

A tu je ten spomínaný blog, ktorý som urobila aj napriek tomu, že téma sa mi veľmi nepáčila.



Komentáre

Obľúbené príspevky