Make-up Stay Matte má zelenú!


Make-up Stay Matte od Rimmelu vám asi netreba predstavovať, pretože je v ponuke už dlhšie a vo vynovenej verzii minimálne rok. Pôvodný blog, ktorý som naň spracovala pred rokom, sa nezachoval, pretože som si svoje blogy neukladala. Odkedy však robím blogy v programe Photoscape, tak s ukladaním už žiadny problém nie je. Spracujem blog, orežem ho na 4 rovnaké obrázky a uložím všetky 4 časti aj celkový blog (obrázok). A hotovo! V Rimmeli už len vložím do poľa tie 4 obrázky, aby sa prekrývali a zapadali do seba (vždy ich orežem o niečo väčšie, aby sa dali prekrývať!).

Pôvodne som blogy spracovala v tom, čo Rimmel ponúka (a tých prvkov tam veľa na výber nie je) a potom ak som chcela blog uložiť, musela som ho "naskrínovať" (Print Screen). A tam sa jednak strácala kvalita obrázku, ale problém bol aj v tom, že na stolovom počítači sa blog dal naskrínovať celý, kým na notebooku len časť, takže boli dve možnosti a to blog zmenšiť a potom naskrínovať, alebo ho naskrínovať po častiach a tie dať dokopy. Je vám už asi jasné, že pri tomto spôsobe sa mi blogy ukladať naozaj nechcelo :(

Našťastie som prešla na program Photoscape a odvtedy je tvorba blogov oveľa jednoduchšia, ľahšia a učím sa čoraz viac nových vecí, ktoré ma posúvajú ďalej. Dokonca už mám aj Gymp2, kde sa práve učím orezávať obrázky vecí a ukladať ich do iných obrázkov-pozadí a pod. Práca Rimmel agentky už pre mňa nepredstavuje len testovanie výrobkov, či tvorbu blogov zo stiahnutých obrázkov z Internetu, znamená pre mňa aj osobný rozvoj a pokrok. Blogy spracúvam už na lepšej úrovni ako predtým, využívam vlastné fotografie (hlavne v agentských blogoch, tam to inak ani nejde) a originálny text (na tom som si dala záležať aj predtým ako človek, ktorého baví písanie). Pri súťažných blogov ešte občas použijem obrázky z Googlu, ale snažím sa vyberať také, o ktorých si myslím, že ich nikto iný nepoužije, aby blog nepôsobil tuctovo.

Myslím, že som sa pri tomto článku akosi rozpísala, takže teraz vám tu radšej ukážem svoj agentský blog na make-up Stay Matte a ostatné podrobnosti zo života RA (Rimmel agentky) si nechám aj na ďalšie články :)


Komentáre

Obľúbené príspevky