Žažií a jej kreatívny svet

Ahojte, moji milí čitatelia, prinášam vám krátke interview s kreatívnou kočkou, ktorá sa rada venuje viacerým veciam. Čomu presne, to sa dozviete z krátkeho rozhovoru, ktorý tu pre vás zverejňujem. 

  1. Ahoj, Žažií, môžeš sa trochu predstaviť? Kto si, čo ťa baví a prečo? 
Ahoj, volám sa Žaneta a považujem sa za kreatívneho človeka s dobrým srdcom a niekedy nereálnymi snami. Baví ma vymýšľať nové veci, pretože mám túžbu venovať sa veciam originálnym.

  1. Vytvorila si si svoj osobný blog, kde sa venuješ okrem iných vecí aj módnym trendom. Máš nejaký časopis, alebo webovú stránku, z ktorej čerpáš námety, čo je práve v móde?
Tento blog vznikol čisto ako výplod nudy a pomaly zaniká. Svoju stránku mám na Facebook-u pod názvom Zaziis handmade, kde sa realizujem. Rozmýšľala som nad vlastným e-shopom, ale zdá sa mi to nereálne, pretože na internete ich je nespočetné množstvo. No vráťme sa späť k otázke, témy na svoje články som brala čisto náhodne z internetových stránok.

  1. Z tvojho blogu sa môžeme takisto dozvedieť, že si Rimmel agentka, čo v praxi znamená, že testuješ výrobky značky Rimmel a tvoríš o tom blogy, ktoré sú vlastne recenziami na daný výrobok. Ako si sa k takémuto testovaniu dostala a ako si s danou kozmetikou spokojná?
K Rimmelu som sa dostala čisto náhodne v jeden prázdninový deň, keď som googlovala po nejakej kozmetike. Stránka Rimmel sa mi hneď zapáčila, keď som sa stala Rimmel agentkou začala som sa konečne venovať niečomu čo ma baví a uvidí to veľké množstvo ľudí. To ma uchvátilo a v momente som sa do tejto činnosti zamilovala. S Rimmel-om som celkovo spokojná a sprevádza ma každým dňom.

  1. Tvojím najväčším koníčkom je handmade tvorba, si registrovaná na viacerých stránkach, kde prezentuješ svoje domáce výrobky. Už sa ti podarilo niečo predať a ako si sa k takejto tvorbe dostala? Kde berieš inšpiráciu?
Áno, máš pravdu, handmade ma napĺňa. Predala som nespočetné množstvo náušničiek, náramkov a všeličoho iného a je úžasný pocit vidieť niekoho s mojimi doplnkami. Raz sa mi dokonca stalo, že na olympiáde mali 3 baby zo 4 moje náušničky. Bol to krásny pocit :) Inšpirácia prichádza sama, niekedy si zoberiem už nejaký hotový výrobok a rozmýšľam, čo k nemu vyrobiť. Takto som si vyrobila aj doplnky na silvestrovskú párty. K handmade som sa dostala v snahe zarobiť si, čo je pre študentov v mojom veku dosť ťažké.

  1. Chcem sa ťa ešte spýtať na tvoje plány do budúcnosti. Chceš sa handmade venovať naplno, prípadne niečomu inému? Čo by ťa napĺňalo? A prečo?
Na túto otázku neviem presne odpovedať. Láka ma podnikanie, kreatívna práca. Študujem na Obchodnej akadémii, ale neviem, čomu by som sa chcela v budúcnosti venovať. Baví ma účtovníctvo. Možno ono ma bude v budúcnosti živiť. Nechávam to na osud.

Ďakujem za tvoj čas.

Zuzana


PS: Ak chcete vidieť spomínaný blog, o ktorom bola reč, tak pozrite na zoznam odkazov (Tak trochu popletená - Žažií), resp. obľúbených blogov (Welcome - Žaneta's book).

Komentáre

  1. aj mne sa mnohé z tých vecí páčia, preto som vymyslela aj toto interview, aby som napísala článok o niečom zaujímavom (hand made) a pomohla Žanke, ktorá rada súhlasila s rozhovorom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za zverejnenie rozhovoru :) veľmi si cením každú pochvalu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej to je super, taketo clanky mam rada:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky