Očný krém od Mary Kay

Dnes by som vám rada predstavila prípravok, ktorý nepatrí do dekoratívnej kozmetiky, ale do kozmetiky pleťovej, konkrétne sa jedná o prípravok pre očnú starostlivosť - Spevňujúci očný krém od americkej spoločnosti Mary Kay.

Podľa informácií, ktoré sú dostupné na stránke Mary Kay, až 96% žien, ktoré používali spevňujúci očný krém počas 12 týždňov, pocítilo výrazné zlepšenie pleti v oblasti očí. Spevňujúci očný krém redukuje hĺbku vrások a spevňuje pleť v okolí očí. Je určený pre všetky typy pleti.

Ako to bolo naozaj?

Dlho som mala tento očný krém uložený v poličke, ale keďže som si jedného dňa všimla, že vrásky okolo očí už mám a bolo by načase s nimi aj niečo urobiť, tak som sa odhodlala k jeho vyskúšaniu. Možno vás prekvapilo, že mám vrásky okolo očí, hoci mám "len" 27 rokov, ale v skutočnosti sa vrásky začínajú tvoriť od 25 rokov (pri nesprávnej starostlivosti o pleť aj oveľa skôr). Tieto vrásky okolo očí sa zvyknú nazývať aj "kohútie stopy", lebo tak vyzerajú - ako malé vejáriky, alebo ako stopy, ktoré zanecháva po sebe v blate kohút.

Pri nanesení som necítila žiadne štípanie, aké som cítila pri prípravkoch iných značiek, čo ma milo prekvapilo.
Keďže očný krém je v "pumpičkovom" balení, tak sa dá regulovať množstvo vytlačeného krému. Stačí jedno stlačenie a máte presne také množstvo, ako potrebujete (pre obe oči), ale pri pravidelnom používaní stačí aj čiastočné stlačenie pumpičky. O tom, ako správne nanášať očný krém sa budem venovať v samostatnom článku. Najviac ma však prekvapilo, že už po treťom nanesení (večer, ráno a večer) som mala pocit, že sa niečo deje a bolo to vidno aj voľným okom. Drobné vrásky zmizli a zostali len tie väčšie, ktoré už neboli také hlboké. Pleť v okolí očí mi síce neprišla nijako žiarivejšia, ale zato bola mäkšia a hladšia na dotyk.

Plusy a mínusy:
Nevýhodou je podstatne vyššia cena, akú by som čakala, ale na druhej strane sa mi balenie zdá väčšie ako u ostatných očných krémom, hoci váhovo tam rozdiel nie je. A tiež dosť dlho vydrží, ale to môže byť aj tou pumpičkou, ktorá nadávkuje presné množstvo, zatiaľ čo pri iných očných krémoch, ktoré sú zvyčajne v tubičke, nemusíme množstvo správne odhadnúť.

Photo by Suesy
Záver: Môžem len odporúčať, pretože mňa dostal až do takej miery, že som ho hneď odporučila kamarátke a tá ním bola rovnako nadšená ako ja. :D

Komentáre

Obľúbené príspevky