Elasti-Q

Telový krém Elasti-Q má zabraňovať vzniku strií.  Najskôr vám napíšem zopár informácií o jeho zložení a až potom prejdem k vlastným skúsenostiam.
  
Telový krém Elasti-Q obsahuje 4 dôležité prvky:
         elastín – má na starosti pružnosť pokožky, je to proteín, podobný kolagénu, ktorý je súčasťou elastických vláken.
         vitamín E – chráni bunky proti starnutiu, pretože má antioxidačné účinky
         kyselina hyalurónová – viaže a prenáša vodu, podporuje rast buniek, ktoré riadia rast elastických vláken, tzv. elixír mladosti
         D-Panthenol – viaže vlhkosť v pokožke, regeneruje ju a vyživuje, obnovuje poškodené tkanivá, a podporuje tvorbu kožného pigmentu.

Pravidelné používanie telového krému (minimálne 2x denne) je tou najlepšou cestou, ako zamedziť vzniku strií.
Elasti-Q má ľahkú konzistenciu, ľahko sa vstrebáva, nezanecháva pocit mastnoty a má príjemnú vôňu.

Pre všetky typy pleti.

Photo by Suesy

V praxi:
Pôvodne som si objednala iný krém, ale keďže som sa ho nedočkala, tak som hľadala nejaký iný, pričom som nechcela použiť krémy od kozmetických značiek, ale skôr nejakú „z lekárne“. A samozrejme čo najlacnejší. Pri blúdení na internete som objavila Elasti-Q a váhala som vyše týždňa, či si ho vziať, hoci cena aj s poštovným bola 10 EUR, čo bolo celkom prijateľné, keďže som videla oveľa drahších, ale aj tak. Napokon som si ho objednala a dodanie bolo celkom rýchle - do týždňa som ho mala doma a to bol medzitým nejaký sviatok. Tak som ho začala používať na bruško (tehotenské). Odporúčané je síce používanie 2x denne, ale ja som ho používala len 1x a to večer. Strie sa u mňa neobjavili, ale predpokladám, že je to aj preto, že už predtým som sa starala o pokožku telovými mliekami, takže nejaký ten základ tam bol. Vydržal mi celkovo dosť dlho. Počas celého tehotenstva mi stačil len jeden krém, takže napokon som bola aj rada, že som si ho kúpila, lebo to nebola investícia do vzduchu. Stačilo použiť primerané množstvo, ktoré sa naozaj veľmi dobre vstrebávalo a aj vôňa je celkom fajn. Akurát mi trochu prekážalo to, že mi zostával krém medzi prstami a to ja nemám rada, ale to sa dalo prežiť. Aj iné krémy to robia, takže to by som vlastne ani neriešila.

Iné hodnotenie:
Na jednej diskusii som natrafila na príspevok od jednej slečny, že na existujúce strie nepomôže ani najlepší krém, ale vraj to fungovalo aj na takéto strie a trochu ich vybielilo.

Záver: Jednoznačne odporúčam. Na existujúce strie to už asi veľmi nepomôže, ale môže to zabrániť vzniku nových.

Komentáre

Obľúbené príspevky