Giveaway

Keďže som ešte giveaway nerobila, ale rada by som, tak by som uvítala nejaké nápady, čo by sa vám páčilo, čo by ste chceli dostať, keby vyberiem práve vás. Čo sa týka mojich zásob, tak nejaké výrobky z Avonu a Oriflame by sa našli, čo budú potrebovať nového majiteľa :) a možno aj nejaká hand-made bižu. :D

A samozrejme do akej sumy, by ste giweaway chceli a aké podmienky by mali záujemcovia splniť. Samozrejme nejaké nápady už mám, ale chcem predtým počuť vaše názory, či sa zhodujú s tými mojimi alebo to treba nejako zladiť. Tie moje si zatiaľ nechám pre seba. :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Since I have made no giveaway, but I would like, I would welcome any ideas, what would you like what you would like to get if you choose right. From my inventory, some products from Avon and Oriflame will need a new owner:) and maybe even find some hand-made bijou. :D

And of course, to what amount would you like to giweaway and what conditions should meet candidates. Of course I have some ideas, but before I want to hear your opinions, whether they agree with those of my or it must somehow reconcile. The mine can not keep to yourself. :D

Komentáre

  1. Ahoj, tak nápady musíš mít asi nějaké sama :), jaké by měl kdo podmínky splňovat. Nebo se jukni na jiné blogy, které už giveaway dělali a můžeš to obšlehnout od nich. Myslím, že dobrý nápad je ta hand made bižu ;) tedy já jsem milovník takových výrobků.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem. Pár blogov som už pozrela a nejaký ten nápad mám, ale aj tak ma ešte zaujímajú aj nejaké názory od iných :) aj ja mám rada hand-made bižu, preto ma to aj napadlo ponúknuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vždyt to záleží na tobě!:) jestli chceš něco darovat, sama si urči a nenech sebou tak manipulovat a nechat do toho kecat výhrychcoucí čtenáře!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. myslim, ze nieco co by si dala ty, mozes byt unikatna tym, ze si to vymyslis sama.)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky