My Blood



Opäť ide o 100% prírodný tekutý nápoj v sklenej fľaši. V zložení je dôležitým prvkom ovocie ako čierna ríbezľa, acerola a šťava z červeného hrozna, ďalej červená repa a špenát. Tento nápoj je sladký s podtónom trochu horkej chuti, čo mne osobne ku koncu už tak prekážalo, že som nebola schopná sa ani prinútiť to vypiť. Dávkovanie je podobné ako u Vita C.

A účinky? Po jednej fľaši nemusíte postrehnúť zmenu, asi ani po viacerých. Osobne som minula ledva jednu, ďalšiu si brať už nebudem. Tento produkt má za úlohu zvýšiť kvalitu a udržať dobrý stav krvi, odolnosť a regeneráciu organizmu. Nakoľko som po zdravotnej stránke práve toto potrebovala, tak som si ju kúpila. Určite to malo nejaký účinok, lebo po kontrolnom vyšetrení u doktora bolo všetko v poriadku. A ja mám zvyčajne nábeh na anémiu a nízky tlak. Účinok rozhodne zatracovať nebudem, no pre mňa tá chuť je rozhodne veľmi závažný faktor.

Produkt je určený darcom krvi, rekonvalescentom, vegeteriánom, seniorom, ženám plánujúcim tehotenstvo a ľuďom, čo najú náročnú fyzickú alebo psychickú prácu.


(Fotku opäť nemám, tak aspoň zdieľanú a vlastná snáď nabudúce).

Komentáre

Obľúbené príspevky