Collagen

Opäť ide o 100% prírodný tekutý nápoj v sklenej fľaši. V zložení je dôležitým prvkom morský kolagén, acerola, chondroitín, glukosamín, bambus, žihľava, praslička, mango a kyselina hyalurónová. Tento nápoj je sladký a hustejší ako ostatné. Dávkovanie je podobné ako u Vita C.

A účinky? Po jednej fľaši nemusíte postrehnúť zmenu. Osobne som ešte neminula ani tú prvú, zatiaľ sa to dá, takže uvidíme :) Jedna fľaša je na nejaký väčší účinok málo. Nakoľko som mala v tom čase, kedy som užívala Collagen problém s tenisovým lakťom, prešla som z tekuté Collagenu na tabletky - presnejšie kĺbovú výživu pre športovcov od firmy Compava. Pri Collagene mi ku koncu používania opäť začala prekážať chuť (pravdepodobne najmä mango), a preto od firmy DuoLife zostanem iba pri výrobku Vita C, ktorý mi chutí a aj pomáha dopĺňať vitamín C, pretože ten je jedným z najdôležitejších vitamínov, pretože pomáha pri regenerácii po športe, pri rýchlejšom hojení rán po úraze, alebo operácii a výraznou mierou sa zasluhuje o zmiernenie únavy. V mojom prípade pri prípravku Collagen to nie je nespokojnosť s účinkom, lebo sa ani nestihol ešte prejaviť pre krátke používanie, ale v tom, že nedokážem dlhodobejšie akceptovať užívanie exotických plodín a štiav z nich. Kto s tým problém nemá, má vyhrané, ja to bohužiaľ nemôžem prekonať.

Produkt je riešením problémov s padaním vlasov, lámaním nechtov, celulitídou, pri bolestiach kĺbov a šliach, regenerácii pokožky po opaľovaní, obnove kolagénových vlákien bunky.

(Fotku opäť nemám, tak aspoň zdieľanú a vlastná snáď nabudúce).

Komentáre

Obľúbené príspevky