Maskara Definitive Volume od Deborah Milano

V dnešnom článku vám chcem predstaviť špirálu Definitive Volume od Deborah Milano. Pre mnohé z vás je to zrejme neznáma značka, ale v Taliansku je veľmi obľúbená. Na Slovensku sa dá kúpiť jedine cez katalóg (priamy predaj cez poradkyne). Ja som sa k nej dostala úplnou náhodou, keď som pre jednu ženu zháňala vodeodolnú nestierateľnú ceruzku na obočie a "ujo Google" ma odkázal na stránku Deborah Clubu, kde som sa zaregistrovala a objednala si zopár vecí z tejto značky. Rozhodne tento krok neľutujem, aj keď spomínaná ceruzka nebola vodeodolná. :)


Niečo o maskare Definitive Volume:


Je to objemová a predlžujúca špirála, ktorá je obohatená o Carbon Black Komplex pre hlboké čierne riasy. Lash Booster DH zanecháva na riasach jemný film a dodáva im hydratáciu a výživu. Riasy sú hustejšie, silnejšie, krásne vytočené a predĺžené. Má špeciálnu patentovanú multifunkčnú kefku, ktorá má štetinky rôznej dĺžky. Dlhé štetinky oddeľujú riasy a krátke štetinky pomáhajú špirále zväčšiť objem rias. Je dostupná aj vo verzii Definitive Volume&Curl, ktorá riasam dodá nielen objem, ale ich aj krásne vytočí. Obsahuje Power Curl Polymer DH, ktorý má predlžujúci efekt, oddeľuje riasy a vytáča ich.


Balenie: 9 ml
Bežná cena: 13,30 EUR
Photo by Suesy
Moje hodnotenie:


Špirála Definitive Volume si ma získala už po prvom použití. Riasy po nej boli také krásne a husté, že som zostala mierne v šoku. Konečne som našla špirálu, ktorá dokázala niečo urobiť aj s mojimi riasami, ktoré sú síce husté, ale rovné a väčšina riaseniek ich jednoducho len namaľuje. V tomto prípade som aj ja cítila rozdiel a samozrejme aj videla. Špirála má klasickú kefku (žiadna silikónová), ktorá je veľkostne tak akurát a ktorá nádherne zvýrazní riasy a čierna je v tomto prípade naozaj čierna. Má krásny strieborný obal, ktorý má navyše veľmi krásny dizajn a praktický tvar. Verzia Definitive Volume&Curl má čierny obal, ale tú som ešte neskúšala. Cena oboch verzií je celkovo prijateľná, pretože zvyčajne je v katalógu aj tak v zľave. Ľahko sa s ňou manipuluje, dobre sa odličuje a nie je ani príliš mokrá. Moju úplne prvú Definitve Volume som používala tak často, že sa mi trochu rozpadla vrchná časť. Kefka je totiž umiestnená na plaste, na ktorý je nalepený strieborný obal, no a tu práve nastal ten problém, že sa mi tie dve zlepené časti oddelili. Napriek tomu bola špirála plne funkčná, len som musela dávať pozor pri otváraní, ale ani toto ma neodradilo od toho, aby som ju aj naďalej používala. Podľa mňa je skvelá! Určite stojí za to ju vyskúšať!

Komentáre

Obľúbené príspevky