Lesklé tiene Pupa Milano

V tomto článku by som vám rada predstavila tiene od talianskej značky Pupa Milano. Požičala som si ich od svojej sestry, pretože s nimi bola nesmierne spokojná a rozhodla som sa otestovať ich aj na sebe. :) A samozrejme neskreslené výsledky zverejniť aj pre vás, aj keď je isté, že je to môj subjektívny názor a nie každý môže zdieľať môj názor.

Tiene sú v štvorcovom obale a obsahujú zrkadielko, 4 rôzne tiene (čierny, biely, strieborný a zlatý) a obojstranný aplikátor, ktorý má dva rôzne veľké penové vankúšiky. Líčilo sa s nimi úplne úžasne, ľahko chytali, s aplikátorom sa ľahko manipulovalo, takže líčenie bolo hotové raz-dva. Pri mojom líčení som využila tri farby bielu na celé oko až pod obočie, zlatú farbu len na pohyblivé viečko a čiernu farbu do vonkajšieho kútika oka. Čo sa týka výdrže, tak som bola prekvapená, že vydržali naozaj dosť dlho, navyše v rovnakej intenzite ako na začiatku. Pri odličovaní som mala skôr ten problém ich vôbec dať dole, čo tak držali. Mne osobne sa zdajú trochu mastnejšie, ale na druhej strane sa mi páči to, že sú také trblietavé, povedala by som až s kovovým leskom.

Celkovo ich hodnotím dosť vysoko, aj keď krabička sa mi zdá náchylnou na rôzne mechanické poškodenia, napríklad je celkom ľahké odtrhnúť vrchný kryt od spodného a potom už je len otázkou, ako to opraviť, aby sa krabička dala zavrieť bez toho, aby sa tiene z nej nevysypali, alebo aby sa samovoľne neotvárala. Žeby zalepiť lepiacou páskou? Je však možné, že len práve tieto, ktoré som testovala, mali labilnejšiu krabičku a iné to robiť nebudú, ale to je len taký malý detail. Pokiaľ ich nebudete nosiť voľne hodené v kabelke a budete ich mať doma v poličke, vôbec nič sa im nemusí stať.

Záver: Nemám výhrady, pokojne odporúčam ďalej!

Photo by Suesy

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky