Vita C

Tento článok je recenzia na produkt Vita C od Duolife.

Už dlhší čas sledujem na Facebooku kamarátky, ako užívajú výrobky Duolife. A chválami nešetria. Keď sa mi ozvala Dominika a ponúkla možnosť si ich tiež vyskúšať, neváhala som. Nakoľko som sa už dlhší čas cítila unavene, zvažovala som, ktorý produkt by som si mala vybrať. Napokon som zvolila Vita C. Veď napokon tekutým vitamínom C sa predsa nedá nič pokaziť.

Ide o 100% prírodný tekutý nápoj v sklenej fľaši. Doplnok stravy ako sa to dnes označuje. V zložení je dôležitým prvkom acerola, ktorá je naozaj nabitá prírodným vitamínom C. Bola som upozornená, že je to naozaj veľmi kyselé a zmierniť sa to dá rozriedením s vodou. Dávkovanie je veľmi skromné (za štamperlík :D). Skúšala som to samostatne aj rozriediť vodou, ale viac mi to chutí také koncentrované. Naozaj je to na prvý krát veľmi kyselé, ale na to sa dá ľahko zvyknúť. Kedysi som mala džús s acerolou a ten bol sladký (obsahoval cukor alebo nejaké iné sladidlo). Vo Vita C tú acerolu cítim a cukor si viem domyslieť ;) Je mnoho "zdravých vecí", čo mne nikdy nechutili (zelený jačmeň je snáď najhoršia vec, čo som kedy skúsila a viac NIKDY!), ale Vita C si ma získalo. Konečne aj chuťové bunky pre kyselú chuť sa dostanú k slovu a na niečo sa tešia. Chutí mi to dokonca tak, že by som toho vypila aj viac, ako je odporúčané, no treba si uvedomiť, že to nie je džús, ale doplnok stravy a dávkovanie tam z nejakého dôvodu je stanovené tak, ako je. Ako sa vraví: " Všetko s mierou."
A účinky? Po jednej fľaši nemusíte postrehnúť zmenu, až po viacerých. Osobne som už minula tri, vrátane prestávky a celkovo sa cítim lepšie, zdravšie, šťastnejšie a mám viac energie. (Fotku nemám, tak aspoň zdieľanú a vlastná snáď nabudúce).

Najnovšie vybehla na trh novinka My Blood, ktorú plánujem vyskúšať. Najmä preto, že mám z času na čas problém s nedostatkom železa. Takže bude čoskoro ďalšia recenzia. ;)


Komentáre

Obľúbené príspevky