Pripojte sa k Oriflame už teraz!

Tento krátky článok je venovaný tým, ktorí by radi spolupracovali s Oriflame a nemusia ho chcieť predávať iným, ale stačí, ak chcú nakupovať kvalitné výrobky pre seba so zľavou 20% alebo nemajú radi, ak musia na svoje objednané výrobky dlho čakať, kým im ich kozmetická poradkyňa doručí. Objednáš si čo chceš, kedy chceš a ešte aj ušetríš. Nikoho do ničoho nenútim.

Ja som sa pridala k Oriflame preto, že keď som si objednala výrobky od svojej poradkyne krásy, musela som počkať, kým si ona skompletuje objednávky od všetkých zákazníčok, objedná, roztriedi výrobky a doručí mi ich a ja jej potom zaplatím katalógovú cenu výrobku. Niekedy od objednania výrobkov do doručenia ku mne (ak som si práve pre výrobky nemusela ísť osobne, lebo aj to sa stávalo) to trvalo aj vyše týždňa, niekedy aj dvoch a to vás prestane časom baviť. a vtedy sa rozhodnete urobiť dve veci: buď si prestanete výrobky kupovať úplne, alebo sa stanete čelenkou Oriflame. Je pravda, že pri menších balíčkoch platíte poštovné (ako v hocijakom e-shope), ale zľava ktorú získate vám to poštovné preplatí. Ak sa chceš pridať, pozri sem.

Pre ostatných, čo si chcú pozrieť najnovší katalóg od Oriflame, prikládam tento odkaz:
E-katalóg

Komentáre

Obľúbené príspevky