Dove sada pre rozštiepené končeky

      Ak patríte medzi tie, ktoré rady testujú, tak ste určite postrehli, že aj spoločnosť Dove ponúkala možnosť spolupráce formou súťaže cez FB aplikáciu Dove-biely výskum. Do tejto súťaže ste sa mohli zapojiť tak, že ste pozvali do súťaže 3 kamarátky z FB, vyplnili dotazník a správne odpovedali na kvízové otázky. Pokiaľ ste splnili tieto tri základné podmienky, museli ste si počkať, či práve vy patríte medzi vybrané adeptky na testovanie, pretože testeriek v každom kole mohlo byť maximálne 20. A napokon, ak ste boli vybrané na testovanie a dostali ste balíček vybraných produktov, museli ste odovzdať svoje hodnotenie v určenom čase. A tie tri, ktoré odovzdali najlepšie hodnotenie, vyhrali veľký prémiový balíček, ktorý obsahuje kozmetický balíček výrobkov Dove a župan.

Som veľmi rada, že v poslednom kole som sa medzi testerky mohla dostať aj ja a mohla si vyskúšať sadu na rozštiepené končeky, ktorá obsahovala šampón, kondicionér a bezoplachové sérum. 




Moje hodnotenie sady, ktoré som odovzdala, si môžete prečítať práve teraz:

Šampón

Šampón pôsobil na vlasy ako balzam, mal veľmi jemnú vôňu a vlasy nielenže umyl, ale ich aj spevnil. Po použití zostali na pohľad zdravšie a prirodzenejšie. Končeky sa toľko neštiepia a nelámu.

Kondicionér

Kondicionér sa ľahko nanášal, mal konzistenciu balzamu a jemnú vôňu. Už počas nanášania a zmývania zostali vlasy celkovo hladšie a pružnejšie. Takisto nebol problém pri rozčesávaní.

Bezoplachové sérum

Sérum, rovnako ako šampón a kondicionér, pôsobí na vlasy ako balzam a príjemne vonia. Nanáša sa len na spodnú polovicu vlasov, vďaka čomu pôsobí presne tam, kde má. Akurát je asi vhodnejšie končeky vlasov pred nanesením trochu osušiť, pretože práve na končekoch sa zhromažďuje najviac vody a keďže je to bezoplachové sérum, tak tá voda si s ním asi trochu nerozumie. Bála som sa, aby sa tým neznížil jeho účinok. Inak som s účinkom séra veľmi spokojná, nakoľko sa končeky vlasov už po prvom použití krásne zacelili a vlasy sú celkovo zdravšie a pevnejšie. Presne toto som potrebovala.


A práve vďaka tomuto hodnoteniu som sa dostala medzi tri výherkyne prémiového balíčka, ktorý obsahuje:

sprchovací gél, šampón, krémovú tabletu, antiperspirant, telové mlieko a župan.




Z výhry sa veľmi teším, ale takisto sa teším aj z druhého balíčka, pretože môžem odskúšať ešte ďalšie výrobky spoločnosti Dove. A to znamená aj ďalšie testovanie, ktoré pribudne sem na blog. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky