Riasenka Mega Effects od Avonu

Prvý dojem: 
Rozhodne zaujme už na prvý pohľad, najmä netradičným plochým obalom, ktorý sa nápadne ponáša na obal zvýrazňovača, ako poznamenal môj manžel. Možno je to práve vďaka výraznému ružovo-čiernemu prevedeniu. A napokon hneď po otvorení na vás vykukne „strapatá“ kefka - jej jednotlivé štetinky trčia na všetky strany.

  

Plochý obal, panoramatická kefka
Doteraz sme poznali len špirály v okrúhlom dlhom obale, pričom kefka bola upevnená vo vrchnáčiku a líčilo sa ňou zboku. Táto nová prevratná špirála je však celkom iná. Obal je plochý a po odstránení ružového vrchnáčika pod ním nájdeme rukoväť v tvare nápadne sa ponášajúcom na tvar holiaceho strojčeka. Po vybratí rukoväte (kývaním a nie krútením) zo zásobníka s farbou, zistíme, že s touto riasenkou sa bude zásadne pracovať len spredu. A navyše, aby tých noviniek nebolo dosť, hlava s panoramatickou kefkou, kopírujúcou tvar oka a rias, je pohyblivá a vy samy si môžete určiť, pod akým uhlom s ňou budete pracovať. Takisto vloženie kefky naspäť do plochého zásobníka je ľahké a stačí, ak pocítite, že obe strany zacvakli tam, kde mali.

Ohybná rúčka

Práca s ňou a reklama
So špirálou sa pracuje vcelku jednoducho, ale nakoľko je to predsa len niečo „nové“, tak aj toto chce zo začiatku trochu cviku. Reklama sľubuje krásne natočené, veľmi husté, čierno-čierne riasy od korienkov až ku končekom, tak som si na ňu trochu osvietila.

"Strapatá" panoramatická kefka

Osobná skúsenosť
Mňa oslovila hneď po prvom vyskúšaní, preto by som ju určite odporučila ďalej a takisto by som si ju znovu kúpila. Milujem takéto čierno-čierne riasenky. Mojim rovným riasam pridala objem, úžasne ich predĺžila a zvýraznila a navyše ich aj čiastočne vytočila, čo je podľa môjho názoru veľmi super. Doteraz som sa totiž ešte nestretla s riasenkou, ktorá by dokázala toľko vecí naraz. Nakoľko sa mi zdá veľmi krehká, tak som s ňou pracovala zo začiatku trochu opatrne, ale je to také jednoduché a rýchle, že si na to veľmi rýchlo zvyknete. Farba sa nikam neotláča a je naozaj neuveriteľne čierna. Výdržou ma tiež veľmi milo prekvapila a po niekoľkých hodinách bola ako čerstvo nanesená, dokonca aj vtedy, keď som si omylom pretrela oko rukou. A ani pri odličovaní som nepostrehla žiadne problémy. Jediné, na čo si treba dať pozor, je množstvo nanesenej farby. Mne sa po prvom otvorení riasenky na kefku nenaniesla takmer žiadna farba, takže som ju musela opätovne ponoriť do zásobníka s farbou. Následne som ju mohla aplikovať na riasy a výsledok bol viac než skvelý. Tak som riasy ešte raz pretrela kefkou a opäť to bolo super. Tak som kefku namočila ešte raz do farby, ale to už, bohužiaľ, nebolo veľmi rozumné riešenie, nakoľko po nanesení ďalšej vrstvy sa mi riasy zlepili a urobilo sa aj pár hrudiek. Uznávam, nemohla som čakať, že to bude donekonečna úžasné a naniesť tri vrstvy farby je už asi naozaj priveľa, ale keď sa tomu nedalo odolať. Nabudúce mi hádam dve budú stačiť. :D

bez riasenky
s riasenkou Mega Effects


Komentáre

Obľúbené príspevky