Letné vábenie

   V prvom rade sa teším, že sem občas zablúdite, aj keď nenecháte žiadny komentár, ale cením si aj sledovanosť. Bola by som však rada, keby sa tu objavia aj nejaké komentáriky, nakoľko sa mi veľmi zle pracuje, keď nemám takmer žiadnu odozvu, alebo len veľmi malú. Potom to znamená, že buď píšem zlé články, alebo nudné, alebo sem chodia len návštevníci, ktorým je jedno, že sem voľačo píšem. A to nie je veľmi milé. Určite ste si všimli, že sem nechodievam tak často, ako by ste si možno želali, ale pokúsim sa to zmeniť.
   Mám pre vás pripravené nové recenzie, pretože mi pribudlo zopár nových výrobkov, ktoré som vyskúšala, alebo ešte len plánujem vyskúšať. Čoskoro takisto zverejním článok o laserovej operácii očí, ktorú som nedávno podstúpila. Takisto by som sa rada venovala recenziám na krémy, peny a tabletky na rast pŕs, či to vôbec funguje a či nie. A jeden odvážnejší článok o používaní menštruačných pohárikov. Určite uznáte, že som sa pustila aj do iných tém a že sa pokúsim obsiahnuť dané témy čo najvyčerpávajúcejšie.
  A napokon ešte stále platí Giveaway o riasenku SuperShock z Avonu, ktorá je ale dlhodobejšia a ide v nej hlavne o množstvo komentárov k článkom, ale zatiaľ som víťazku neurčila, nakoľko od začiatku súťaže pribudlo len minimum komentárikov. Ešte vám želám krásny zvyšok krásneho horúceho leta, užite si ho v zdraví a teším sa na vaše komentáre a pripomienky.

Komentáre

Obľúbené príspevky