Sada Natures Secret Bamboo od Fleur de Santé

   V dnešnom článku vám predstavím sadu Natures Secret Bamboo od spoločnosti Fleur de Santé, ktorá ponúka škandinávsku starostlivosť o krásu v harmónii s prírodou. Spomínaná sada sa skladá zo štyroch výrobkov, ktorými sú pílingové mydlo, sprchovací gél a pena do kúpeľa v jednom, telové mlieko a gulôčkový deodorant. Všetky obsahujú extrakt z bambusu, o ktorom si v krátkosti povieme niečo viac.

   Bambus je známy svojimi priaznivými účinkami na pokožku, má regeneračné a výživné schopnosti, dodáva pokožke jas a vitalitu. . Bambus sa používa v čínskej medicíne na terapiu infekcií a na hojenie rán. V indickom systéme tradičnej medicíny výťažok z bambusu pôsobí ako tonikum na ochorenia dýchacích ciest.

Photo by Fleur de Santé



   O výrobkoch:

1. Pílingové mydlo

Pílingové mydlo má tvar, ktorý priamo vyzýva k masáži tela a okrem bambusu obsahuje aj prírodnú lufu (liana s blanitými tmavozelenými laločnatými listami a plodmi, ktoré pripomínajú uhorku), ktorá pôsobí ako jemný píling, prekrvuje pokožku, odstraňuje odumreté bunky a má proticelulitídne účinky. V praxi som si všimla, že v mydle sú malé oranžové čiastočky, ktoré škriabu, a práve toto sú tie častice, ktoré majú pílingový účinok. Čo ma celkom potešilo je šnúrka, na ktorej je mydlo zavesené a dá sa ľahko a prakticky použiť v sprche, bez toho, aby sa vám vyšmyklo z ruky. Používať by sa malo 1-2x do týždňa na vlhkú alebo mokrú pokožku a to najviac na tie miesta, ktoré potrebujú odstrániť zhrubnutú alebo drsnú kožu (napr. päty, lakte). Vôňa mydla je veľmi príjemná a svieža. Vždy, keď prídem do kúpeľne, tak premýšľam, čo to tam tak krásne vonia a vždy mi padnú oči práve na toto mydlo, ktoré tam mám zavesené na háčiku. Keď sa mydlo namočí, trochu zbledne, ale po použití na telo má opäť rovnakú farbu, ako malo pôvodne. Veľkosť mydla je 120 g.
Ako ho použiť? Mydlom treba masírovať pokožku krúživými pohybmi a zmyť vlažnou vodou.


Photo by Suesy


2. Sprchový gél a pena do kúpeľa v jednom

Sprchový gél krásne vonia, má príjemnú zelenú farbu a je celkom hustý. Tvorí aj veľa peny, najmä ak použijete špongiu. Dá sa použiť aj ako pena do kúpeľa, ale túto možnosť som neskúšala, nakoľko mám doma len sprchový kút. Pokožka po ňom zostane krásne hebká a hladká. Objem sprchového gélu je 200 ml.
Ako ho použiť? Naniesť krúživými pohybmi na pokožku a zmyť teplou vodou.


Photo by Suesy


3. Telové mlieko

Hydratačné telové mlieko obsahuje výťažok z bambusu a má exotickú vôňu trópov. Pokožka po ňom zostane hladká, mäkká a krásne prevoňaná. Mlieko sa ľahko vtiera, rýchlo sa vstrebáva a jeho vôňa je naozaj veľmi príjemná. Nezanecháva na pokožke mastný film ako niektoré iné mlieka. Nie je ani príliš husté, ale ani príliš riedke. Konzistenciou mi pripomína krém. Objem mlieka je 150 ml. 
Ako ho použiť? Nanášať na čistú pokožku krúživými pohybmi, kým sa nevstrebe.

4. Gulôčkový deodorant

Gulôčkový deodorant má antiperspiračné účinky, obsahuje extrakt z bambusu a neobsahuje alkohol. Moja skúsenosť je asi taká, že ak som ho v niektoré dni nepoužila, potila som sa viac ako v dni, kedy som ho použila. Objemovo deodorantu je 50 ml.
Ako ho použiť? Naniesť do podpazušia.


Photo by Suesy


Záver: Celú sadu Natures Secret Bamboo som si obľúbila hlavne preto, že má krásnu vôňu a účinky sú pekne badateľné, ale aby to malo nejaký výraznejší účinok, treba ju používať dlhodobejšie. Rozhodne by som ju odporúčala a stojí za vyskúšanie.


Kozmetiku Fleur de Santé nájdete aj na:


webovej adrese: Fleur de Santé
Twitteri: Fleur de Santé SK
Facebooku: Fleur de Santé SK

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky